• (Android/iOS) Art of Conquest: Dark Horizon fuskkod oändliga tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of Conquest: Dark Horizon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    hej jag gillar det här spelet, det är superkul, men det enda jag gör mig besviken på är att för att kunna använda OP-hjältar måste du köpa med riktiga pengar. Jag vet att det finns ett annat sätt att köpa hjältar men det tar lång tid som jag måste vänta i 100 dagar bara för att få 1 hjälte? Jag kan bara ta emot 4 hjälte-tokens (vad det än heter eftersom jag glömde) om dagen och bara om jag slutför aktivitetsuppgifterna. förväntar du dig att jag ska slutföra alla uppgifter på 100 dagar bara för att få 1 hjälte från den garanterade bröstet? lägg till fler tokens om dagen

    Jag har några problem för det här spelet. Vissa är milda, som att betala för att vinna, det är bra för jag förstår. Coola människor. Inget allvarligt problem. Grafiken är bra och allt det där, njöt av det. MEN när jag slutar raida en drake så är det "laddar/bearbetar", efter det skickades jag tillbaka till starten av drakens raidskärm där draken inte fick någon skada, mina drakhorn är fortfarande fulla (uppskattar det), och JAG RAIDEDE OCH FÅR INTE BELONINGAR. Tills detta är åtgärdat, ⭐⭐⭐. Edit: Gott nytt år


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :